måndag, oktober 09, 2006

Typ sjuk...

Idag mår jag inte bra... Så jag var inte i skolan så länge utan gick hem. Det suger... Jag har istället sett två filmer som fick mig att liva upp mig lite.
Det var dels "A day in the life.." en surffilm som jag har fått låna av Mathias med bla Metallica som är med och surfar lite... Jag har surfat en gång i livet och det var i somras i Frankrike. helt sjukt kul! filmen var grym och man vill bara dra här ifrån, ta med sig longboarden och köpa en surfbräda och skita i allt annat och bara leka med vågorna! En dag...

Den andra är en gammal skatefilm från -85 där dom är kungar på att åka.. De åker på att helt annat sett än idag.. De leker mer... En annan fet film som måste ses om den inte redan setts (i så fall skall den ses igen) är "Lords of Dogtown"! Både surf och skate på en gång!!

Jag hatar hösten! det regenar för mycket för att åka bräda och det är ingen snö för snowboard Inge vidare asså!!

Men nu har jag varit sjukt negativ åt allt! Tur att Veronica kom nu hon livar nog också upp mig

Pusshej

Inga kommentarer: