torsdag, oktober 05, 2006

Sent en torsdag

(Andra sysslesättningar sent en torsdag)

Jag sitter här helt utmattad av den renlighet som just inskaffat sig i mitt lilla hus... eller ja det är väl kanske att överdriva för jag har inte damsugit eller städat toaletten än. Men det är ändå en jävla skillnad mot förut.

I morgon händer det mycket! Morsan fyller 51 och av oss barn skall hon få en ryggmassage för hon har ont i ryggen. Fast det beror inte alls på stelhet eller dyl utan urinvägsinfektion! Mina vänner, jag ljuger inte! Det är sant som jag säger! Eller som doktorn sa till mamma men ja ni fattar...
Men det kan ju vara skönt med massage i alla fall för hon är ju inte ungdomen längre.

Skall även cruisa till Nyköpning i cab! "På mammas fördelsedag!" Tänker ni... och ja det skall jag för jag fick det! Det blir jag, Fred och Nicke som skall ta en grön Audi till Daniel Hall som går på kanotgymnasium på Sveriges baksida. Måste prata massa så han vänjer in göteborgskan igen! Det skall bli väldigt kul att hälsa på honom för det har vi sagt i över ett år nu!

Resan till ära har jag bränt en skiva som skall spelas minst två gånger upp och tre gånger ner! Hör och häpna! Jag har bränt en skiva utan hårdrock, utan metal och den är fet!

Men nu fick jag höra av min vän Fred att vi skall åka så att jag inte hinner damsuga imorgon! Fan! Måste göra det nu! SUG!!! haha ibland glänser man till:P

Hej hej



Inga kommentarer: