torsdag, oktober 19, 2006

Gnissel och betong...


Så hände det sig att igår var det longboard träff och ingen hade någon lust att hänga med mig in och dra en runda i Slottskogen tillsammans med en del andra goa gubbar. Alla verkade ha så mycket viktigare saker för sig som att åka till London eller gå på buggning i Spekeröd!
Men jag tog mod i barm och åkte in själv! Mycket modigt och jag hade kul med mina nya småvänner! (asså de var ju inte så små förutom en utan jag syftar på att jag bara känner dom lite)
Självklart började det att regna men det gjorde inte alls mycket eftersom att vi tog oss till ett phus. Det var det bästa phus jag någonsin åkt i!!! fem plan med lätt sluttande betong!! längst ner en hiss för att ta sig upp igen!! för vem orkar gå? Mycket nöje!
Däremot har mina bakre kullager börjat gnissla en aning så det börjar närma sig ett oljebad för de små rackarna...
Nu kan jag inte smita från biologi provet längre. Måste plugga!

köp en locktång
och äg på betong

Inga kommentarer: