måndag, september 25, 2006

Som skoskav på hajk...


(inget med texten att göra men den var häftig)

Det var ett tag sen att jag skrev senast men jag har inte haft tid. Fullt upp hela tiden... i lördags var det KM i Kanot dvs klubbmästerskap. Det är hela årets höjdar tävling ! jag och brosan körde k2 i syskon klassen men det gick la inte jättebra.. 4 kommer vi.
Det finns också en staffet och det är det roligaste någonsin! Där kom vi trea mitt lag och jag...

Igår var jag i skogen med familjen och Veronica på svampplockning. Vi hittade 3 stycken så det var ju ganska misslyckat... men fint var det och mycket skog var det också, så var det varmt med.

Idag har det varit en sån jävla måndag! ont i huvet och jävligt hela dan plus att vi hade matteprov som bara kunde gått och dött nånstans! och imån åker Veronica bort en hel vecka till Mallorca! det inte så himla kul för jag kommer sanka henne jättemycket...
Men jag hoppas att jag inte blir sjuk och att Veronica kommer tillbaka så snart!

Hallihallå


Inga kommentarer: