tisdag, september 19, 2006

Kom hem från skolan just...

Idag hade jag bara tre lektioner! det har varit en bra dag trots att vi numera bor i ett blått samhälle och det kanske inte blir någon höjdare...




Men igår vann mitt kära ÖIS över IFK yes! yes! yes! det kanske finns hopp om spel i allsvenskan iaf!

Klarade mig undan läxförhör på svenskan och på matten var det visserligen mkt mkt svårt men fick kanske kläm på det till slut.

För övrigt är det longboard träff i Slottskogen imorgon, sist var ju inte så kul med tanke på Andrea blev av med en hel näsa och fick en bruten tillbaka av den elaka trottoarkanten... Hon opererades idag hoppas det gick bra...
Men skall nog försöka ta mig in får se vilka som är sugna på att hänga på...

Nu skall jag rita lite eventuella tshirt tryck i Paint skall även fundera lite på ett nytt tryck under brädan.

hej så länge

Inga kommentarer: