torsdag, september 21, 2006

Dömd att bli fet...


Idag skulle jag träna, det var tanken. Jag hoppade visserligen över Coopertestet på gympan men det var mest för att jag har ont i knät pga en miniskskada. Men i alla fall så skulle jag träna på kanot klubben med mina kanotkompisar men det var ingen där... och de som brukar klaga på att jag inte tränar!

Så då tänkte jag träna med Erka som skulle gymma på Friskis i Ytterby och skulle ta bussen dit... Bussen skulle gå 07 men den kom fyra minuter tidigare för jg mötte den på vägen till bussen så jag fick vänta till 17 men det kom inte nån då heller så jag väntade snällt till 27... sen blev jag arg och gick hem. Fan va livet kan vara surt ibland... det är ju nästan som man vill döda alla träningskompisar och bussar för att de inte kommer! bara för att lära dom en läxa...

Men men jag fick gå hem och trösta mig med min nya TV! vi har TV6 numera så jag såg både simpson och famliy guy mkt humor på en timme... plus att jag fick reda på att anders och måns skall börja med ett nytt program den 19 okt kl2130 får inte missas!

Annars en bra dag, tog longboarden efter skolan upp till Andrea som just fått sin näsa opererad (pga att den var bruten inte av ytterst ytliga skäl) och på vägen så kom jag åter igen på att jag måste köpa nya hjul till brädan. Jag höll ju på att slå ihjäl mig för de små djävlarna har inget vidare grepp så de släpper i svängarna... men det är dyrt med hjul så det får bli när den där lönen kommer... Andrea mådde bra och skall komma till skolan i morgon... sånt gillar jag! kämparglöd!!

men men nu skall jag prata med min fina flickvän i telefonen
halihallå

Inga kommentarer: